Sí, s’ha de confirmar amb dos dies d’antelació l’àpat reservat per Internet, ja que, si no, la reserva no es considerarà vàlida. La confirmació s’ha de fer per telèfon. Si vostè ens dóna un número de telèfon mòbil o fix d’España, rebrà una trucada de Cúbic per formalitzar la reserva. Si no disposa d’un telèfon a España, haurà de ser vostè qui truqui a Cúbic (+34 972 XX.XX.XX).
A Cúbic s’hi pot portar tota mena d’animals de companyia. Vetllem per la bona estada dels clients i les seves mascotes.
Figueres compta amb una estació de ferrocarril i amb un bon servei de taxi, com es pot veure a l’apartat Informació.
Si s’allotja a les habitacions, disposa de servei de garatge. De totes maneres, resulta fàcil trobar lloc on aparcar a la vora de Cúbic.
Es recomana que els senyors portin americana i corbata, tot i que no és imprescindible. No es permet l’entrada amb pantalons curts ni amb roba esportiva.
Per garantir un servei àgil i harmònic en benefici de tots els comensals, o bé es menja a la carta o només es pot servir el mateix menú per taula.
El nostre sommelier l’assessorarà en tot moment sobre els vins que mariden millor amb els plats, respectant sempre els gustos i preferències dels comensals.
Amb les principals targetes de crèdit i de dèbit, en efectiu, amb xecs de Relais & Châteaux i amb forfaits de Cúbic. No s’admeten talons ni altres xecs de restaurant.
Només a l’espai reservat per a fumadors, però no als menjadors.
