Si he fet una sol·licitud de reserva per Internet,
he de confirmar-la?

Sí, s’ha de confirmar amb dos dies d’antelació l’àpat reservat per Internet, ja que, si no, la reserva no es considerarà vàlida. La confirmació s’ha de fer per telèfon. Si vostè ens dóna un número de telèfon mòbil o fix d’España, rebrà una trucada de Cúbic per formalitzar la reserva. Si no disposa d’un telèfon a España, haurà de ser vostè qui truqui a Cúbic (+34 972 XX.XX.XX).

S’hi poden portar animals de companyia?

A Cúbic s’hi pot portar tota mena d’animals de companyia. Vetllem per la bona estada dels clients i les seves mascotes.

He de venir a Cúbic amb vehicle propi?

Figueres compta amb una estació de ferrocarril i amb un bon servei de taxi, com es pot veure a l’apartat Informació.

I si hi vinc amb vehicle propi, on el puc deixar?

Si s’allotja a les habitacions, disposa de servei de garatge. De totes maneres, resulta fàcil trobar lloc on aparcar a la vora de Cúbic.

Quin és el codi de vestimenta adequat per a Cúbic?

Es recomana que els senyors portin americana i corbata, tot i que no és imprescindible. No es permet l’entrada amb pantalons curts ni amb roba esportiva.

Podem triar diversos menús o menú i carta
en una mateixa taula?

Per garantir un servei àgil i harmònic en benefici de tots els comensals, o bé es menja a la carta o només es pot servir el mateix menú per taula.

Com sabem quins vins triar per acompanyar l’àpat?

El nostre sommelier l’assessorarà en tot moment sobre els vins que mariden millor amb els plats, respectant sempre els gustos i preferències dels comensals.

De quines maneres es pot pagar?

Amb les principals targetes de crèdit i de dèbit, en efectiu, amb xecs de Relais & Châteaux i amb forfaits de Cúbic. No s’admeten talons ni altres xecs de restaurant.

Es pot fumar?

Només a l’espai reservat per a fumadors, però no als menjadors.

cúbic restaurant , Afores S/N, 17469 Riumors - info@ksg.cubicr.com